עבור אנשים מסוימים, גובה השכר של עבודה מסוימת הוא לא תמיד הסיבה עבורם לעסוק במקצוע כזה. לא פעם אנחנו מחפשים קריירה שנהנה ונאהב וכמובן כזו שתעניק לנו ביטחון תעסוקתי. עם זאת, עדיין חשוב לדעת כמה אתה יכול לצפות ממקצוע מסוים, רק כדי שיהיה לך מושג עד כמה הוא יכול להיות רווחי בעתיד. אם אתם מתכננים לבנות את הקריירה שלכם כפיזיותרפיסט, ייתכן שגם אתם תוהים כמה משלמים פיזיותרפיסטים.

מקור המידע האמין ביותר שאתה עשוי להשתמש בו כדי לדעת את רמות השכר שמקבלים פיזיותרפיסטים בימינו הוא הלשכה האמריקאית לסטטיסטיקה של העבודה יחד עם המידע שלהם על סטטיסטיקת תעסוקה תעסוקתית. הנתונים העדכניים ביותר הקיימים מהלשכה הם תוצאה של הסקר שנערך במאי 2010. מנתונים אלו תגלו כי שכרו של מטפל גבוה יחסית, ולמעשה עלה אף יותר בשנתיים האחרונות.

נכון לעכשיו, השכר השנתי החציוני של PT הוא $76,310. ה-25% העליונים של נתון זה מקבלים עד 90,350 דולר ואילו ל-10% העליונים יש פוטנציאל להרוויח יותר מ-107,920 דולר. מצד שני, אותם  מטפלת משפחתית ם ב-10% התחתונים יכולים להרוויח עד $53,620. אין ספק שמדובר במספרים עצומים להפליא. המספרים הללו מרמזים גם על כך שלא משנה כמה זמן אתה בתעשייה, אתה באמת יכול לקבל משכורת ענקית.

מלבד הלשכה לסטטיסטיקה של העבודה, יש עוד כמה אמצעים שאנחנו יכולים לדעת כמה מרוויחים PTs בממוצע. האחת היא בחינת הגדרות מקומות העבודה השונות ש-PT עשוי לבחור לעבוד בהן וכמה תעשיות אלו משלמות למטפלים שלהן. בין המקומות הפופולריים ביותר או העבודה עבור פיזיותרפיסט הוא במשרד של מתרגלי בריאות, שם הם יכולים להרוויח שכר חציוני של $76,860. זה כמעט אותו סכום של משכורת שמקבלים PT מבתי חולים כלליים.

ישנם תחומים רבים אחרים שיכולים להיבחר על ידי פיזיותרפיסט לעבוד בהם, והם משתנים מאוד מבחינת השכר הממוצע של ה-PTs שלהם. אם תחליט לעבוד במתקן בריאות ביתי, למשל, אתה יכול לצפות לקבל עד $86,590 בשנה. בינתיים, עבור שירותים פרטיים, אתה יכול להרוויח עד $81,970. תחום שירותי הייעוץ הטכני והניהולי הוא למעשה זה שמציע את השכר הגבוה ביותר לפיזיותרפיסטים, העומד על כ-91,220$.

כפי שאולי ראית, הקריירה בפיזיותרפיה היא אכן קריירה מבטיחה במיוחד מבחינת השכר. גם פיזיותרפיסטים שמגיעים ישר מבית הספר יכולים ליהנות ממשכורות עתק. ומה שעוד יותר מדהים במקצוע הזה הוא העובדה שטיפול באנשים עם מוגבלות פיזית זו כבר עבודה מתגמלת. ובהתחשב ברמות השכר הנהדרות הזמינות לפיזיותרפיסט, לא תמצא סיבה כלל לא לשקול ללכת בדרך זו.

רוצים לדעת עוד? מדריך בית הספר לפיזיותרפיה [http://physicaltherapyschoolsite.com] תוכנן במיוחד כדי לספק לך מידע מקיף על עבודה וקריירה של פיזיותרפיסט, כמו גם לדון בחלופות החינוך וההכשרה השונות הזמינות. אלה כוללים תיאורי תפקידים, שיעורי שכר, סוגי משרות זמינות, מידע על סביבות עבודה של פיזיותרפיסטים, שביעות רצון בעבודה, הטבות בקריירה וכיצד אתה הופך לפיזיותרפיסט. המידע כולל גם רשימה מלאה ופרטי התקשרות של כל בתי הספר לפיזיותרפיה [http://physicaltherapyschoolsite.com/physical-therapy-schools] בארצות הברית, מבנה הקורס ומידע על תכנית הלימודים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *